PROJEKTLEDARE CONTACT CENTER

Redway erbjuder konsulter och projektledare inom Contact center. Oavsett om det införande av nya Contact center system och lösningar eller om det handlar om att effektivisera och utveckla arbetssätt och processer så har vi erfarna projektledare inom Contact center.

För att lyckas med sin kundservice måste medarbetarna känna att kundhanteringen är meningsfull, begriplig och hanterbar. Det omfattar alla de system, processer och applikationer som behövs för att hantera kundrelationen.

Våra projektledare inom kontaktcenter hjälper er från rådgivning till implementering för att snabbt uppfylla dina utmaningar. Som oberoende affärs- och verksamhetskonsulter inom kontaktcenter strävar vi efter att leverera lösningar med mätbart resultat som ger:

  • Ökad kundnöjdhet
  • Bättre resultat
  • Nöjdare medarbetare


PROJEKTLEDARE CONTACT CENTER FÖR BÄSTA RESULTAT

  • Initiera och lansera projekt
  • Planera och designa av projekt
  • Leda hela eller delar av projekt
  • Övervaka att huvudmål och delmål nås i tid
  • Få förväntat resultat i rätt tid

Redway arbetar med alla typer av projekt – små som stora. Du får i alla lägen ett fullständigt engagemang, kunskap, effektivitet och en garanterad leveransprecision. Du får också tillgång till projektledare och projektresurser med dokumenterad erfarenhet. Referenser lämnas på begäran.

Redway är oberoende affärskonsultföretag med kontor i StockholmGöteborg och Helsingfors. Företaget hjälper sina uppdragsgivare inom näringsliv och samhälle att nå affärsmål och förbättra sin konkurrenskraft. Tjänsteutbudet omfattar allt från att skapa besparingar via intelligent upphandling av tekniklösningar, till att förbättra effektivitet, affärs- och kundnytta med hjälp av Telekommunikation och IT.

Projektledare Contact center

Redway erbjuder konsulter och projektledare inom kontaktcenter. Oavsett om det införande av nya kontaktcentersystem och lösningar eller om det handlar om att effektivisera och utveckla arbetsätt och processer så har vi erfarna projektledare inom kontaktcenterområdet.

För att lyckas med sin kundservice måste medarbetarna känna att kundhanteringen är meningsfull, begriplig och hanterbar. Det omfattar alla de system, processer och applikationer som behövs för att hantera kundrelationen.

Våra projektledare inom kontaktcenter hjälper er från rådgivning till implementering för att snabbt uppfylla dina utmaningar. Som oberoende affärs- och verksamhetskonsulter inom kontaktcenter strävar vi efter att leverera lösningar med mätbart resultat som ger:

  • Ökad kundnöjdhet
  • Bättre resultat
  • Nöjdare medarbetare

DU KAN FÅ HJÄLP MED ATT:

  • Initiera och lansera projekt
  • Planera och designa av projekt
  • Leda hela eller delar av projekt
  • Övervaka att huvudmål och delmål nås i tid
  • Få förväntat resultat i rätt tid

Läs mer om våra tjänster inom området.

Redway arbetar med alla typer av projekt – små som stora. Du får i alla lägen ett fullständigt engagemang, kunskap, effektivitet och en garanterad leveransprecision. Du får också tillgång till projektledare och projektresurser med dokumenterad erfarenhet. Referenser lämnas på begäran.

Redway är oberoende affärskonsultföretag med kontor i StockholmGöteborg och Helsingfors. Företaget hjälper sina uppdragsgivare inom näringsliv och samhälle att nå affärsmål och förbättra sin konkurrenskraft. Tjänsteutbudet omfattar allt från att skapa besparingar via intelligent upphandling av tekniklösningar, till att förbättra effektivitet, affärs- och kundnytta med hjälp av Telekommunikation och IT.