Välkommen på ett rundabordssamtal om delaktighet och medledarskap i kundservice
I oktober utsågs Kundtjänst till Årets arbetsplats i Gävle kommun! Bakom utmärkelsen ligger bland annat arbete och fokus på att skapa delaktighet och medledarskap i hela kundtjänstorganisationen.
Till detta rundabordssamtal har vi bjudit in Jonas Ekström, kundtjänstchef i Gävle kommun. Jonas kommer att berätta om hur han tillsammans med sitt team skapat målbilder, ramar och strukturer som gör att gruppen kan ta gemensamt ansvar för både utveckling och vardag.
Jonas kommer bland annat dela med sig av:
- Hur målbilderna #helnöjda kunder #ökad lösningsgrad och #fantastisk arbetsmiljö skapat en tydlig riktning
- Hur kommunikation, tydlighet och närvaro skapar ett utvecklande klimat
- Hur Kundtjänst jobbat med digitala verktyg för att skapa delaktighet och ägandeskap
Ta chansen och inspireras kring hur ni kan öka er medarbetarnöjdhet, engagemang och proaktivitet!
Agenda
Datum: 10 december
Tid:
9 – 9:40: Jonas berättar om Kundtjänst resa till Årets arbetsplats i Gävle kommun och de resultat som kommit på vägen. Ni får också möjlighet att ställa frågor till Jonas
9:40 – 10:15: Vi delar upp oss i mindre grupper för att diskutera och dela erfarenheter utifrån dagens ämne
Vad kan du förvänta dig av samtalet?
- Inspiration och tips kring aktuella ämnen
- Inblick i hur andra organisationer tänker och agerar
- Möjlighet att utbyta erfarenheter och bygga nätverk
Jag vill gärna anmäla mig!
Våra talare

Jonas Ekström, Kundtjänstchef i Gävle kommun

Emma Link, konsult på Redway och rådgivare